zaack

Alla inlägg under juni 2010

Av Siw Månsson - 1 juni 2010 09:03

  Hej igen.

Det var längesen sist.

Här har det hänt massor.

Jag har varit på utstälnning i Hässleholm och varit med i en uppfödaregrupp.

Det var jättespånnande.

Vi blev best in show trea bland en massa andra grupper.

Det är jag som är tvåa från höger.

När vi kom dit stog hela planen under vatten, och leran stog upp till fotknölarna på husse o matte.

Jag slapp att bli våt för jag blev buren skönt.

Jag giller inte lera och vatten.  

I lördags och söndags var jag ute i Klagshamn, hos mormor Korli och Gert.

Husse och matte var på Visingsö med kompisar, och jag fick inte följa med.

Jag sov över på natten.

På söndagen var jag ute och gick i trädgården, med mormor Korli som är 93 år gammal, så jag fick ta det försiktigt och gå så långsamt.

Jag sov hela måndagen efter strapatserna.  

Jag glömde berätta att morbror Kent kom och spelade fotboll med mig så jag blev så trött att tungan hängde som en slips.  

Nu fortsätter jag att sova

vovvov på er

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards